Pesanan dari saya sebelum kita berpisah.


Blog ini adalah khusus untuk sesiapa sahaja yang berminat untuk sama-sama menyertai Team Saya dan Team Niaga Saya bagi mempelajari dan mengusahakan sebuah perniagaan atau menjadi usahawan e-dagang(perniagaan melalui Internet) yang semakin menjadi trend perniagaan yang paling di gemari pada masa kini samada di Malaysia amnya mahupun di seluruh dunia.


Sesungguhnya perniagaan mampu menjana rezeki yang melimpah-ruah kepada sesiapa yang berusaha ke arahnya. Al-Quran sendiri ada menyatakan bahawa 9/10 rezeki itu adalah daripada cabang perniagaan. Oleh itu, sesiapa yang berminat untuk mendapatkan rezeki yang lumayan, usahakanlah sebuah perniagaan. Namun untuk mengusahakan sebuah perniagaan bukanlah mudah khususnya perniagaan dalam bentuk konvensional. Kini ada alternatif kepada anda yang kekurangan modal tetapi mempunyai semangat waja untuk menjadi seorang usahawan berjaya.


Seperti semua perniagaan, faktor masa adalah intipati penting. Mantapkan tumpuan anda, tampilkan langkah terbaik, dan bersedia untuk merebut peluang keemasan ini! Kami dari Team Mencari D.U.I.T. berharap agar laman blog ini benar-benar dapat merubah "mind set" anda dan seterusnya dapat memberi manfaat yang berguna untuk anda. Siapa tahu, di sinilah terletaknya rezeki anda yang telah ditakdirkan oleh Yang Maha Esa. Paling penting, kita bersama-sama berusaha bersungguh-sungguh untuk mengejar impian yang dicita-citakan, tanpa melupakan Yang Maha Pencipta, InsyaALLAH.


Hubungi saya sekarang untuk suatu perubahan masa depan anda yang cemerlang, gemilang dan terbilang! Anda yang tentukannya...Terima kasih sekali lagi di atas kesudian anda melawati blog kami.





Jom kita mencari duit, Jangan buat alasan lagi, Jadilah perubahan yang anda inginkan kerana anda mampu mengubahnya!!!






HUBUNGI SAYA SEKARANG!!!

Muhammad Yusri Bin Muhammad
H/P No : 013-9686698

atau hubungi Team Niaga saya:

Sdr Muhd Fadhil
H/P No : 012-7646531


...Kami sedia membantu anda, Kejayaan di kongsi bersama...


Dari dalam hati...
Doa-Usaha-Istiqamah-Tawakal


Wasalam.