Lampiran : Pelan Niaga Uptrend-Oleh Cikgu Amir


Pengenalan




Go Global




Business Preview




Marketing Plan




Tips Jadi Jutawan



Tontonlah sendiri penyampaian 'Marketing Plan' @ Pelan Niaga Uptrend oleh Jutawan Uptrend Cikgu Amiruddin Ahmad.


Lihatlah sendiri betapa telusnya perniagaan Uptrend ini yang memerlukan usaha yang tepat dan cepat oleh usahawan Uptrend untuk mendapat pendapatan yang lumayan.


Bukannya dengan masuk saja Uptrend hari ini, terus saja jadi Jutawan! Merapu saja kalau berkata begitu!


Jika anda orang yang bijaksana , maka sedarlah bahawa bisnes Uptrend ini adalah pemangkin ke arah kejayaan seseorang yang selalu berdoa, berusaha secara gigih, istiqamah dan tawakal padaNYA! Pasti akan berjaya!


Tuan-tuan dan puan-puan tengoklah sendiri. Di depan anda sedang berdiri seorang manusia biasa sama seperti kita namun usahanya yang tabah dan yakin dengan bisnes ini telah membuahkan hasil baginya hari ini.


Katalah apa pun pada dirinya...takkan mengubah hakikat bahawa hari ini Cikgu Amir sudah menjadi jutawan. Yang asyik mengumpat dan mengata tu tetap tidak berubah dari keadaannya yang serba kekurangan! Nak ikut Cikgu Amir atau kaki mengumpat? Tentukanlah sendiri.


Segalanya boleh berubah kalau kita ikut langkah pemimpin. Dari membuang masa melayan yang tak berfaedah, ayuhlah bersama saya membina bisnes tuan-tuan dan puan-puan.


InsyaAllah, kita boleh mencari rezeki tambahan secara halal demi masa depan kita dan yang paling penting, dengan Uptrend, kita mampu mengatasi pencapaian terbaik peribadi!. Amin.