Apa masalah anda untuk sertai Uptrend2u? Sila beritahu saya...

1. Saya malu, segan, tidak pandai dan tidak mempunyai masa.


Dengan internet, masalah ini tidak timbul. Dengan adanya web, anda tidak perlu berdepan dengan orang. Web akan terangkan untuk anda. Tidak perlu jumpa orang.


2. Saya kurang percaya dengan syarikat ini. Takut kena tipu.


Anda boleh rujuk dengan kementerian bahawa lesen AJL kami adalah sah.


3. Saya tidak pandai buat website.


Tidak mengapa, sebenarnya website ini bergantung pada pakej produk yang anda beli. Jika anda jadi ahli dengan membeli pakej produk yang ada virtual pakej produk(VPP), anda boleh pilih samada untuk memiliki website atau virtual pakej produk(VPP) yang lain.


Jadi, tugas anda selepas itu hanyalah menulis artikel di website anda itu. Mudahkan! Ianya seperti anda menulis atau menggunakan microsoft word, semudah itu sahaja.


4. Saya kurang rajin nak daftarkan prospek, hantar barang dan menjawab pertanyaan (kerana saya kurang mahir dengan bizz MLM).


Tidak mengapa, admin kami yang akan menjawab soalan-soalan, menerima pembayaran dari prospek anda, admin tolong daftarkannya dan syarikat sendiri akan poskan produk terus kepadanya.


5. Saya ni ahli korporat atau leader syarikat MLM yang lain. Mana boleh dedahkan identiti saya.


Dalam Uptrend boleh, anda boleh sorokkan identiti anda. Syarikat menggunakan system username berdasarkan kepada kod Negara dan nombor i/c anda, contohnya anda prospek dari Malaysia, jadi username nya ialah MY831101115315. Hanya admin sahaja yang tahu siapa anda.


6. Saya tak pandai nak promosikan web saya.


Anda akan diajar bagaimana untuk mempromosikan web anda dari A hingga Z.


7. Tahap kerajinan saya sangat-sangat kurang walaupun dengan internet


Tak mengapa. Anda boleh sertai plan B kami dimana downline= 0, anda tetap dapat bonus. Tetapi bagi orang yang rajin, sudah tentu bonusnya berganda. ADIL


Tugas anda ialah 100% promosikan web anda. Yang lain, admin akan uruskan untuk anda. Oleh itu, amat-amat-amat-amat-amat rugi jika tiap-tiap hari anda menggunakan internet tetapi tidak buat busines internet. Umpama anda nak sangat makan ikan, anda ada pancing, ada kolam yang banyak ikan, pandai memancing, ada umpan TETAPI tidak mahu memancing.


Kami tidak memerlukan anda menjual tetapi dengan dapatkan downline (bagi mereka yang tidak sertai plan B) anda sebenarnya telahpun menjual. Jika anda rajin menjual, itu satu kelebihan dan income anda berganda.